POSTANOWIENIA OGÓLNE 

1. Regulamin w aktualnej wersji obowiązuje od dnia 23.01.2023 r.

2. Sklep Internetowy dostępny pod domeną englishcoachgirls.pl, prowadzony jest przez: English CoachGirls Spółka Cywilna Aleksandra Wesołowska, Małgorzata Muras z siedzibą w Kiernozi 99-412 os. M. Walewskiej 6; REGON: 524024325, NIP: 8341896852, reprezentowaną przez Aleksandrę Wesołowską i Małgorzatę Muras.

3. Można się skontaktować ze Sprzedawcą w następujący sposób: adres e-mail:  englishcoachgirls@gmail.com

4. Dokument określa zasady i warunki korzystania ze Sklepu Internetowego a także prawa i obowiązki Sprzedawcy i Klienta, oraz zasady zawarcia umowy o dostarczenie Produktów. Sprzedawca świadczy także na rzecz Kupującego usługi drogą elektroniczną. 

5. Warunkiem skorzystania ze Sklepu oraz zawarcia Umowy Sprzedaży jest akceptacja postanowień niniejszego Regulaminu. Klient poprzez jego akceptację wyraża zgodę na wszystkie postanowienia i zobowiązuje się ich przestrzegać. 

6. Ceny podane w sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek Vat). 

7. Informacje o Produktach podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne oraz ceny, nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego, a są jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego. 

WYJAŚNIENIE DEFINICJI 

Na potrzeby niniejszego Regulaminu, poniżej wskazane pojęcia mają następujące znaczenie: 

1. Sprzedawca – English CoachGirls Spółka Cywilna Aleksandra Wesołowska, Małgorzata Muras z siedzibą w Kiernozi 99-412 os. M. Walewskiej 6; REGON: 524024325, NIP: 8341896852, reprezentowaną przez Aleksandrę Wesołowską i Małgorzatę Muras.

2. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, składająca Zamówienie w ramach Sklepu i dokonująca zakupów za pośrednictwem Sklepu. 

3. Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. 

4. Przedsiębiorca na prawach konsumenta-Przedsiębiorca dokonujący zamówienia Produktów związanych z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą, ale nie mającą dla przedsiębiorcy charakteru zawodowego, zgodnie z art. 38 a ustawy o prawach konsumenta. 

5. Przedsiębiorca – rozumie się przez to Klientów sklepu, którzy nie są Konsumentami oraz nie są osobami fizycznymi zawierającymi umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. 

6. Regulamin – niniejszy Regulamin Sklepu Internetowego. 

7. Sklep Internetowy lub Sklep – Sklep Internetowy dostępny pod adresem englishcoachgirls.pl oraz na odpowiednich jego podstronach za pośrednictwem, którego Klient może dokonywać zamówienia i zakupów określonych Produktów. 

8. Produkt – dostępna w Sklepie Internetowym treść cyfrowa, produkt fizyczny lub Usługa będące przedmiotami Umowy Sprzedaży między Sprzedawcą a Klientem. 

9. Oferta – propozycja zawarcia umowy zawierająca istotne elementy Produktu (m.in. opis produktu, indywidualna propozycja Sprzedawcy). 

10. Usługa – usługa świadczona przez Sprzedawcę na rzecz Klienta. 

11. Platforma – platforma szkoleniowa na której znajdują się zakupione Produkty. 

12. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem za pośrednictwem Sklepu. 

13. Zamówienie – czynność, oświadczenie woli Klienta zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą i spełnienia świadczenia na rzecz Klienta, na warunkach wskazanych w niniejszym Regulaminie. 

14. Formularz zamówienia – formularz Sklepu, za pomocą którego, Klient może złożyć Zamówienie i zrealizować Umowę Sprzedaży. 

15. Umowa zawarta na odległość- umowa zawarta z Klientem w ramach Sklepu, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie. 

16. Usługa Elektroniczna -usługa świadczona drogą elektroniczną przez Sprzedawcę na rzecz Klienta za pośrednictwem Sklepu Internetowego. W Sklepie dostarczone są usługi elektroniczne w postaci formularza zamówienia. 

17. Treści cyfrowe- treść w rozumieniu art.2 pkt 5 Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 (Dz. U. poz 827)

18. Dni robocze -są to dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 

19. Newsletter -Usługa Elektroniczna polegająca na przesyłaniu wiadomości w formacie html pocztą elektroniczną zawierających m.in. informacje handlowe jak również inne informacje związane z działalnością Sprzedawcy. 

PRODUKTY DOSTĘPNE W SKLEPIE INTERNETOWYM 

1. Treści cyfrowe dostępne w Sklepie obejmują następujące Produkty: 

• kursy online,

• indywidualne konsultacje/spotkania/sesje online.

2. Produkty fizyczne: 

• ebooki.

ZASADY WSPÓŁPRACY I ZAWARCIA UMOWY

1. Warunki realizacji umowy i zasady współpracy określają Regulamin oraz Oferta.

2. Regulamin oraz Oferta nie wyłączają ani nie ograniczają wynikających z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa uprawnień Klienta będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta.

3. W przypadku rozbieżności między treścią Regulaminu a Ofertą, wiążąca jest Oferta.

4. Umowa zostaje zawarta z chwilą dokonania płatności, co oznacza akceptację przez Klienta Regulaminu oraz potwierdzenia złożenia zamówienia przez Klienta.

WARUNKI KORZYSTANIA ZE SKLEPU INTERNETOWEGO 

1. Dla zakupu oraz korzystania z zakupionego Produktu nie jest konieczne posiadanie przez Kupującego sprzętu komputerowego o szczególnych warunkach technicznych lub innych urządzeń elektronicznych. Wystarczające warunki, dające możliwość korzystania ze Sklepu, to: 

• dostęp do urządzenia podłączonego do sieci Internet; 

• zainstalowany i aktualny system operacyjny oraz przeglądarka internetowa; 

• posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail); 

• posiadanie pakietu oprogramowania – np. pakietu oprogramowania biurowego Microsoft Office lub jego odpowiednika. 

ZAKAZ DOSTARCZANIA TREŚCI O CHARAKTERZE BEZPRAWNYM 

1. Klient obowiązany jest do korzystania ze Sklepu Internetowego, w tym oferowanych Usług Elektronicznych, w sposób zgodny z przepisami obowiązującego prawa, postanowieniami Regulaminu, a także przyjętymi w danym zakresie zwyczajami i zasadami współżycia społecznego oraz dobrymi obyczajami. 

2. Klient winien mieć na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Sprzedawcy oraz osób trzecich. 

3. Klient obowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym. 

4. W Formularzu Zamówienia Klient musi podać prawdziwe dane osobowe. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji Zamówienia w sytuacji, gdy Klient podał nieprawdziwe dane lub gdy dane te budzą uzasadnione wątpliwości Sprzedawcy co do ich poprawności. W takim przypadku Klient zostanie poinformowany telefonicznie lub poprzez pocztę elektroniczną o wątpliwościach Sprzedawcy. W takiej sytuacji Klientowi przysługuje prawo wyjaśnienia wszelkich okoliczności związanych z weryfikacją prawdziwości podanych danych. W przypadku braku danych pozwalających Sprzedawcy na podjęcie kontaktu z Klientem, Sprzedawca udzieli wszelkich wyjaśnień po podjęciu kontaktu przez Klienta. 

5. Klienta obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym. 

SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ 

Produkty elektroniczne

1. Sprzedawca oferuje możliwość nabywania treści cyfrowych oraz Produktów fizycznych dostępnych w zakładce Sklep. 

2. Klient może dokonać wyboru wśród różnych wariantów Produktu w różnych cenach. 

3. Zamówienia w Sklepie Internetowym można składać przez siedem dni w tygodniu, dwadzieścia cztery godziny na dobę. 

4. Po dokonaniu wyboru Produktu, celem dokonania zakupu, Klient powinien podejmować kolejne kroki zgodnie z komunikatami wyświetlanymi na stronach Sklepu. Klient powinien w pierwszej kolejności kliknąć w przycisk dodaj do koszyka pokazany wraz z ceną i opisem produktu w wyniku czego wybrany Produkt zostanie dodany do koszyka zakupowego. Po dodaniu do koszyka można kontynuować zakupy. 

5. Kontynuując realizację Zamówienia Klient ma możliwość wpisania kodu rabatowego, jeśli taki posiada w polu o nazwie kod kuponu. W tym kroku jest też możliwość zaktualizowania koszyka. Następnie po wpisaniu kodu rabatowego i kliknięciu w przycisk przejdź do płatności, cena odpowiednio ulegnie modyfikacji. 

6. Celem złożenia zamówienia konieczne jest podanie przez Klienta następujących danych: 

• imienia i nazwiska oraz opcjonalnie nazwy firmy (w przypadku otrzymania faktury) NIP, kraj, region, miasto, ulicę, kod pocztowy, telefon, adres e-mail, uwagi do zamówienia (opcjonalnie); 

• akceptacji Regulaminu wraz z Polityką prywatności poprzez zaznaczenie okienka. Akceptacja Regulaminu wraz z Polityką prywatności jest niezbędna do sfinalizowania Zamówienia; 

• wyrażenie zgody na realizację zamówienia przez Sklep poprzez kliknięcie przycisku kupuję i płacę który wskazuje na konieczność zapłaty za Zamówienie. 

7. Klient może też złożyć uwagi do Zamówienia (opcjonalnie). 

8. W procesie składania Zamówienia Klient obowiązany jest także dokonać płatności za zamówienie Produktu. Obecnie Sprzedawca udostępnił formę płatności: płatność elektroniczna za pośrednictwem operatora płatności online Przelewy24.

9. W trakcie składania Zamówienia, do momentu kliknięcia w przycisk kupuję i płacę, Klient ma możliwość modyfikacji podanych danych oraz zmiany Produktu. 

10. Klient dokonujący kliknięcia w przycisk kupuję i płacę, ma świadomość, iż zawarcie umowy związane jest z obowiązkiem uiszczenia należnej Sprzedawcy zapłaty. 

11. Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli Klienta zawarcia ze Sprzedawcą Umowy Sprzedaży, zgodnie z treścią niniejszego Regulaminu. 

12. Fakt dokonania zakupu potwierdzony jest e-mailem wysłanym na adres mailowy podany przez Klienta w formularzu Zamówienia. 

13. Umowę Sprzedaży traktuje się jako zawartą z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości email, o której mowa w pkt. 13 niniejszego paragrafu. Umowa Sprzedaży zostaje zawarta w języku polskim w treści zgodnej z Regulaminem. 

14. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do niezrealizowania Zamówienia w przypadku nieprawidłowego/niekompletnego wypełnienia formularza Zamówienia. 

Indywidualne konsultacje/spotkania/sesje online

1. Szczegółowe informacje dotyczące usługi znajdują się w Ofercie.

2. Pod pojęciem godziny należy rozumieć 60 minut, o ile z Oferty nie wynika inaczej.

3. Sesje zostaną przeprowadzone po wcześniejszym uzgodnieniu przez Klienta terminu ze Sprzedawcą drogą e-mailową i/lub poprzez udostępniony kalendarz on-line (w przypadku, gdy został udostępniony) – o ile nic innego nie wynika z Oferty.

4. Klient może skorzystać z usługi nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia zakupu, o ile nic innego nie wynika z Oferty.

5. Istnieje możliwość 1-krotnej zmiany terminu usługi. Warunkiem zmiany jest odwołanie terminu usługi najpóźniej na 48 godzin przed planowanym terminem i ustalenie nowego terminu. W przypadku nieodwołania usługi zgodnie z ww. zasadami, usługa zostanie uznana za wykonaną. Zmiana terminu powinna nastąpić e-mailowo na wskazany w Regulaminie adres e-mail. 

CENY PRODUKTÓW I FORMY PŁATNOŚCI

 1. Ceny Produktów zamieszczone na stronie internetowej Sklepu są cenami brutto i zawierają wszystkie podatki wymagane przez obowiązujące przepisy prawne (w tym podatek Vat). 

2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen Produktów prezentowanych w Sklepie, wprowadzania nowych Produktów, wycofywania Produktów, przeprowadzania promocji i dawania rabatów, a także czasowego oferowania Produktów nieodpłatnych. Powyższe uprawnienie nie ma wpływu na Zamówienia, które zostały złożone przed datą wejścia w życie którejkolwiek ze zmian. Szczegóły i czas trwania zawsze zawarte są w opisie danego Produktu. 

3. Czas trwania każdej promocji jest ograniczony. Rabaty i promocje nie sumują się. 

4. Sprzedawca udostępnia następującą formę płatności: Serwis Przelewy24, należący do PayPro S.A.ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, NIP: 779-236-98-87, REGON: 301345068 wpisany do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydz. Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Nr KRS 0000347935, o wysokości kapitału zakładowego: 5 476 300,00 zł, wpłacony w całości – z terminem płatności do 3 dni kalendarzowych od daty Zamówienia. 

5. W przypadku wyboru przez Klienta płatności obsługiwanych przez zewnętrzny system płatności Przelewy24, Sprzedawca dostarczy Produkt Klientowi niezwłocznie po potwierdzeniu przez ten podmiot dokonania pełnej płatności przez Klienta. 

6. Sprzedawca na wyraźne żądanie Klienta wystawia fakturę i przesyła ją na adres drogą elektroniczną. 

7. Sprzedawca wystawia fakturę, po otrzymaniu potwierdzenia dokonania płatności. 

ZAMÓWIENIA W TRYBIE PRE-ORDER (PRZEDSPRZEDAŻY)

1. W stosunku do wybranych Produktów Sprzedawca może umożliwić złożenie Zamówienia w trybie pre-order (przedsprzedaży). 

2. Przedsprzedaż umożliwia zamówienie Produktu przed jego premierą w cenie specjalnej. 

3. Przedsprzedażą mogą zostać objęte Produkty nowe i cechujące się małą dostępnością, Produkty, które dopiero ukażą się w Sklepie. 

4. Termin dostępności Produktów objętych przedsprzedażą znajduje się w opisie Produktu. 

5. Przedsprzedaż nie może być łączona z innymi promocjami, chyba że coś innego zostało wskazane w opisie oferty przedsprzedaży. 

DOSTAWY PRODUKTÓW 

1. Produkty dostępne w Sklepie tj. pliki elektroniczne, kursy online oraz materiały edukacyjne w formie video lub pdf są dostarczane w formie elektronicznej i nie jest to związane z ponoszeniem dodatkowej opłaty w Sklepie. 

2. W przypadku zakupu Produktu dostęp do niego zostanie udzielony Klientowi niezwłocznie po dokonaniu skutecznej płatności, nie później niż w terminie 48 godzin. 

3. Produkt będzie udostępniony na podany przez klienta adres e-mail.

USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ 

1. Sprzedawca świadczy za pośrednictwem Sklepu Internetowego również następujące Usługi Elektroniczne: 

• umożliwienie Klientowi składania zamówień na Produkty w Sklepie Internetowym poprzez Formularz Zamówienia; 

• umożliwienie Klientom subskrypcji Newsletter; 

• umożliwienie Klientowi założenie Konta. 

2. Sprzedawca zobowiązuje się do świadczenia Usług Elektronicznych zgodnie z Regulaminem. 

3. W celu dokonania zakupu Produktów w Sklepie Internetowym Klient korzysta z Formularza Zamówienia. Formularz Zamówienia jest Usługą Elektroniczną świadczoną nieodpłatnie. Usługa ma charakter dobrowolny, jednorazowy i umowa o jej świadczenie jest zawierana z chwilą rozpoczęcia wypełniania Formularza Zamówienia przez Klienta a ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia albo rezygnacji ze złożenia Zamówienia przez Klienta. 

4. Usługa Elektroniczna Newsletter polega na okresowym przesyłaniu na podany przez Klienta adres e-mail informacji od Sprzedawcy, w tym informacji handlowych oraz treści marketingowych. Korzystanie z Usługi Newsletter jest dobrowolne. Zawarcie umowy na świadczenie Usługi Elektronicznej Newsletter następuje w chwilą pobrania bezpłatnego ebooka, po uprzednim wskazaniu Imienia i adresu e-mail. Usługa Newsletter świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Klient uprawniony jest do rezygnacji z Usługi w każdym czasie poprzez oznaczenie w otrzymanej od Sprzedawcy wiadomości pola rezygnacji subskrypcji Newslettera lub przesyłając informację Sprzedawcy o chęci rezygnacji na przykład za pośrednictwem e-maila. 

5. Korzystanie z Konta możliwe jest po wypełnieniu Formularza rejestracji, kliknięciu przycisku „Załóż konto” oraz potwierdzeniu chęci utworzenia Konta poprzez kliknięcie linku potwierdzającego, przesłanego automatycznie na podany adres poczty elektronicznej. 

6. Usługa elektroniczna „Konto” świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Klient ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, usunięcia Konta poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej. 

7. Usługi świadczone są nieodpłatnie drogą elektroniczną na rzecz Klienta. 

REKLAMACJE NA PODSTAWIE RĘKOJMI 

1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta, będącego Konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego za niezgodność z Umową Sprzedaży Produktów zakupionych przez Klienta (rękojmia), a także stosownie do przepisów Ustawy o prawach konsumenta i art. 556 i następne Kodeksu Cywilnego. 

2. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Produkt wolny od wad. 

3. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie cywilnym, jeżeli Produkt ma wadę fizyczną lub prawną. 

4. Reklamacja danego Produktu powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację Klienta (imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres e-mail), przedmiot reklamacji (np. rodzaj i datę wystąpienia wady) oraz żądania związane z reklamacją. W przypadku otrzymania niekompletnej reklamacji, Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia. 

5. Reklamacja powinna zostać przesłana na adres e-mail Sprzedawcy podany w niniejszym Regulaminie. 

6. Sprzedawca ustosunkuje się do kompletnej reklamacji w terminie do 14 dni od otrzymania reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu na adres e-mail składającego reklamację. 

7. W celu zgłoszenia reklamacji Klient zobowiązany jest skontaktować się ze Sprzedawcą mailowo, na wskazany w niniejszym regulaminie adres e-mail, w celu zgłoszenia reklamacji i uzyskania informacji na temat procesu jej rozpatrzenia. 

8. W przypadku reklamacji w związku z korzystaniem z nieodpłatnych usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę, Klient może zgłosić ją w formie elektronicznej na wskazany w niniejszym regulaminie adres e-mail. W zgłoszeniu powinien wskazać opis zaistniałego problemu oraz pozostałe dane pozwalające na identyfikację problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje i udziela Klientowi odpowiedzi. 

ODSTĄPIENIE OD UMOWY

Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym. Klient dokonując zakupy Produktu wyraża zgodę na natychmiastowe spełnienie świadczenia i dostarczenie treści cyfrowej oraz przyjmuję do wiadomości, że wraz z ich dostarczeniem utraci prawo odstąpienia od umowy.

WARUNKI LICENCYJNE DLA PRODUKTÓW 

1. Klient zobowiązany jest do przestrzegania warunków niniejszej licencji. 

2. Klient ma prawo korzystać z zakupionego Produktu na własny użytek i zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 

3. Zabrania się Klientowi udostępniać Produkt lub dane do swojego konta innym osobom. 

4. Produkt który został zakupiony nie może być przedmiotem odsprzedaży czy dystrybucji i sprzedaży handlowej. 

5. Licencja udzielona Klientowi nie obejmuje prawa do: 

• trwałego lub czasowego zwielokrotnienia produktu w całości lub w części, w celu innym niż utworzenie kopii na własny użytek;

• wprowadzania jakichkolwiek innych zmian w części lub w całości Produktu; • odpłatnego rozpowszechniania Produktu jakimikolwiek środkami i w jakiejkolwiek formie;

• nieodpłatnego rozpowszechniania Produktu jakimikolwiek środkami i w jakiejkolwiek formie. 

DANE OSOBOWE 

1. Zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies znajdują się w polityce prywatności dostępnej pod adresem: https://englishcoachgirls.pl/polityka-prywatnosci/ 

2. Administratorem danych osobowych Klienta jest Sprzedawca. 

3. Dane osobowe Klienta przetwarzane są w celu realizacji Zamówienia oraz ewentualnej obrony, dochodzenia lub ustalenia roszczeń związanych z zawieranymi za pośrednictwem Sklepu Umowami o dostarczenie produktu lub umowami o świadczenie Usług Elektronicznych. 

4. Podanie danych osobowych przez Klienta w Sklepie Internetowym jest dobrowolne lecz niezbędne do zawarcia Umowy o dostarczenie Produktu lub umów o świadczenie Usług Elektronicznych. Klient nie jest uprawniony do podawania jako swoich danych osobowych podmiotów trzecich. 

5. Klient ma prawo wglądu do dotyczących go danych osobowych, a także żądania poprawienia ich. 

6. Korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną może się wiązać z zagrożeniem pozyskania oraz modyfikowania danych Klientów przez osoby nieuprawnione. Aby temu zapobiec, Klienci powinni stosować odpowiednie środki techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia, w szczególności programy antywirusowe, bezpieczną skrzynkę poczty elektronicznej oraz inne chroniące bezpieczeństwo korzystających z publicznej sieci Internet. 

POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA SPORÓW I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ PRZEZ KONSUMENTA. 

1. Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku ze sprzedażą towarów na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu. 

2. Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez Sklep będą rozstrzygane przez sądy powszechne, a prawem właściwym jest prawo polskie. 

3. Klient będący Konsumentem oraz Przedsiębiorcą na prawach konsumenta ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, wojewódzkich inspektoratów inspekcji handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php; http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php. 

4. Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich (Dz.Urz.UE.L 2013 Nr 165, str. 1) Konsument ma również możliwość złożenia skargi za pośrednictwem platformy ODR pod adresem https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/? event=main.home.show. 

5. Platforma ODR to platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym, która stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług. 

6. Konsument posiada możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, na przykład poprzez złożenie wniosku o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego lub złożenie wniosku w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej. 

POSTANOWIENIA KOŃCOWE 

1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy oraz świadczone usługi wykonywane są w języku polskim i w oparciu o przepisy prawa polskiego. 

2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu tylko z ważnych przyczyn to jest np.: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu, zmiany technologii. Nowy regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na platformie internetowej Sprzedawcy na podstronie: Regulamin. 

3. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie zawarcia Umowy. 

4. W przypadku, gdyby jakiekolwiek postanowienie niniejszego Regulaminu okazało się niezgodne z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa i naruszające interesy konsumentów, Sprzedawca deklaruje zastosowanie wskazanego poprawnego. 

5. Rozstrzyganie ewentualnych sporów pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z właściwymi przepisami Kodeksu postępowania cywilnego. 

6. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, ustawy o ochronie danych osobowych oraz Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych RODO.